Followers

Friday, April 8, 2011

MALAM ALUNAN GEMERSIK

Malam semalam pergi dinner Malam Alunan Gemersik with my classmate (buat dekat Dewan Seri Budiman)....Siapanyew...Opsss...Siapanya, kalau aku tulis skema cam tu apa rasa, xdew (eewww lg) rasa cmna pun kan kan kan...Xla td bru pas tgk video Ini AnwarHadi....Euwww....Ermmm, tu mmg tabiat aku kot...Terasa x, terasa x....Entah loll, biasa jew (dan eeww lg)...Xdew rasa pe pun...Huhuuu....(xdew perasaan betolla ko nih...)...

Oklah, oklah back to the main topic....Malam Alunan Gemersik...Aku pergi dengan mira....And ada beberapa orang lagi classmate aku Dayana (da tallest girl), Muna Sha, Muna Muntaz, Qamy and Abu Nawas... Huhuuu...Abu je, nawas xlagi...Hahahaaa....

Macam mana dengan dinner tu, first time aku pergi dinner (tp mcm selalu gi dinner je, padahal xpun...whateverrr...) ada ceramah...Memang ceramah tu bgs, tp xkena pada gayanya, bagilah makan dulu, kita org dh kebuluq tahap seribu-raban dah...Ada member tu siap xmkn, simpan perut kosong nak muntah kedarah kt dinner...Ish ish ishhh....Xpatut la cm tu...So, kami dijamu pukul 11 beb, pukul 11 tahu....Lambat gile kot....Mmg lapaq tahap gaban aneroxia dah...Makanan ok je, makan nasiiii, nasi apa ye yg ada ayam masak merah, pepedom (slh eje x, biaq pi la), ada acar, daging kurma and satey....

Persembahan plop, ada nyanyian, tarian and lakonan...Nak tahu x, dorang wat lakonan apa, xnak thu ea, aku taip je, hantu kak limah der,segibik kot, xsyok kot, Huhuhuuu...Sedih aku tgk dorg ni, dh xde ideaaa yew....ermmm

Ni picture di mlm ituu...Aku begitu tembam lol...Bila nak kuwukan pipi nih..Btw..Baju aku ditaja oleh Yusmazili & kasut oleh Mira...Yg lain aku punya loll...hehe
Aku &Mira (mira da 2 psg bj utk dipakai, stlh mbuat keputusan dgn bijak bersama aku, kiah n Ida, akhirnya dia pakai bj ni)

Dayana in da house...Cantik mekapnye (By Qamy)

Dayana, Sha, Muna

Posing2 lg...

Yeeaa hahhaaa

Taraaarrrrr....laki yg pakai spec Qamy (mekapkn dayana, aku xmekap pun..hehe)..sorg lg tu Abu Bakar..

Abu la ni snap pic nih...Ish3...xsopang..

With Dr Rozi..Timbalan Dekan...(^_^)


Cantek x dayana, cantikkan kankan..Ish ish ish..Macam lah ada org baca blog picisan ko ni (bab kata Hami Asraff bila aku kata suka baca blog dia, kalau blog dia picisan, blog akuuuu....ermm...blog lower picisan lal ...entah la labu)

Ok lol adek2, akak2, abang hansem n abang manis....hehehe
Assalamualaikum and bubyeee.....C ya....Muahhhhxxxx....

No comments:

Click Me...Click You (^_^)