Followers

Thursday, March 10, 2011

MAAFKAN AKU YA....

Aku hanya manusia biasa...
Tak lari dari melakukan kesilapan...
Kadang-kadang aku tak sedar
dan leka dalam kealpaanku....

Semakin aku alpa..
Aku bagaikan hilang arah...
Hilang pedoman...
Jati diriku hampir layu..


Maafkan aku..
Ampunkan aku...
Itu memang salahku...
Hanya itu mampu ku ucapkan..


Dengan penuh kerendahan hati...
Aku mohon agar ALLAH S.W.T 
sentiasa membuka pintu taubat untukku...
Agar dapat ku berhijrah kejalanNya yang benar....


Ampunkan aku....
Aku hanya insan hina...
Kekadang emosional melebihi imanku...
Aku hambaNya yang lemah...
Hanya mampu mohon yang terbaik dariNya...


MAAFKAN AKU.....

p/s::aku manusia biasa yang lemah, mudah tergoda pujukan syaitan. Perkara yang tak baik selalu menjadi habit ku, seperti bergosip @ mengumpat samada sengaja @ x..MOstly, sengaja kerana aku tak tahan dengan drama dan sketsa dunia ini....Drama ini tak kan tamat selagi dunia ini masih wujud....Walaupun kadang aku cuba untuk menyimpannya dalam karung hatiku, namun sampai masa ia akan busuk dan perlu dibuang dan dilepaskan...Ye, tiada manusia yang sempurna...Hanya DIA......

No comments:

Click Me...Click You (^_^)