Followers

Wednesday, March 17, 2010

My Frenz @ Semester 4/2010 - PuKol 12.30 a.m

Maseh lagi didepan laptop.....mataku belom mahu ditutup.....

MIRA(classmate ku) mata sepet (tapi tak sangat) sedang asyik melakar lakaran di weavepoint untuk buat songket.....naseb aku sudah siap...HAHAHAHAA......(GELAK BESAR NAMPAK) best.....dapat belajar care2 nak wat design songket

.......truppppp//////truppp......bunyi perot kot.....lapar....tapi tak lah sangat......HEHE

Sabariah (roomate ku)plak sedang bergelak ketawa menuntunnnn.....senario beaach boy...aku dah tengok dah.....bab aku yang download kat youtube.......HAHAHAAA(pe lah malam ni asyik berbanggaan la plak)....

Ada lagi sorang yang duk sebelah ku ni....Nik Noraini(roomate ku jua).....tgh study katenye.....esok da test....aku je la yang sedang berenjoy (penggunaan ayat yang salah...hahahaa...suke ati jew)

Zakiah Lasim...dak yang @$%^ $%^(* #$%^*(......can't be describe......)ntah la minah sorang ni....she in her world.....kaadang2 dy ada.....kadang2 cam invisible woman....even though dy duk sebelah kite......dak ni pon roomate ku gak.......skunk ni.....ntah ke mna dy merayap......tengah2 malam ni...cari something tuk dihisap kot...hoiiiiiihiooo.....bbahaya tu beb........

conclusion:siap da conclusion laaae tu...heheee....da conclusion is roomate ku ada 3 owang...so aku duk bilik berempat la....;)

Clasmate ku yang lain
BISHA (dak yang suke maasuk dalam bakol,angkat sniri.....pas2 aku tanye dy berat tak.....then dy kate 'KAMBING KOW'.....HAHHAAA).......dak ni dok satu blok....depan bilik jew....sal dak ni....suke no shopping....dy ada koleksi selendang yang berjuta2...tapi tak sampe pon sebenarnye..heheheee....and cardigen.....banyak gile...klu nk pinjam kat dy bleh la......tp tak tau la klu kot2 dy tahi idung masin.....heheee...jgn mara ea....

Azi Yusma @ Yus @Umi.....Dia ni gatal, tu sebab dia kawen....Apa kaitan antara gatal and kawen....Entah la dol...Aku conteng je...Dak ni duk kat lua...Ye lah dah kawen duk ngn hubby la.....Takkan la nak duk kolej plak....And setiap pagi akan merempit untuk kekelas.....Umi Minah Rempit tu....hehehe...

Suriani @ Su......Suriana kembarnya.....Tapi tak kenal sangat...Tahu n kenal cam tu je.....Su ni xmerempit ke kelas tapi dia drift dengan kereta myvi nya yang bewarna kelabu....Eh, kalau salah xpe la...Aku pun kurang ingat lak....

Syafiqah Salwa @ Pqa.....Dis gurl punya power yg terhebat....hanya org yang kenal dia je tahu apa kepoweran dia.....Duk depan bilik aku gak....Bilik sorang2 lak tu jeles aku....Hehehe...

Rosemenati @ Rose....Aku la tu....Aku ni jahat sikit...Kalau tak jahat aku tak merepek pasal dia orang ni....Kalau mereka ada baca entry ni...Dah lama mereka ni marah aku....Tapi aku x expose lagi blog aku ni kat meke....Tunggu la satu hari nanti aku expose kan....barulah haru jadinya....hehe...

To all my frenz yang nama dia ada dicelotehkan...Sorry la ea....Selamat Hari Raya....Maaf Zahir & Tok Batin....Ni tengah bosan tahap babun gila meroyan....Xde apa nak buat....Jari-jemariku enak menari-nari diatas butir-butir huruf ni......

kalau Korang marah gak....xpe nanti aku belanja korang.....Belanja tengok wayang kat TV Kenanga 3....kuang kuang kuang....

AMPUN ya kawan....
hehe...


No comments:

Click Me...Click You (^_^)