Followers

Saturday, October 23, 2010

sUsAh sANgAt KE?



Aku tak tahu la samaada hal ni....
Korang pun alaminya juga or not....
Tapi ia memang selalu jadik kat aku....
Kadang2 tahap motivasi diri ni tinggi....
Kadang2 rendah sampai malas tahap babun....
Tak tahu plak babun pun pemalas ea...
hehe.....

Apa taknya....
Nak memulakan sesuatu kerja tu....
MasyaAllah....
Bukan main lagi malasnya....

Tapi sebenarnya...
Aku bukan malas....
Tapi selalu mengutamakan...
Yang bukan utama,,,,,
Hey ROSE!!....
Tu bukan namanya pemalas juga kew....
Eermmmmm....
Jab aku pikir ya....
Aah la beb....
Actually....'memang dasar pemalas......

Huhuhu......
Rose rose rose......
Bangunlah dari tidur mu......
Mulakan lah kerja mu....
Ingatlah orang tua mu....
Dan masa hadapan mu.....

So....korang rasa aku pemalas ea....
huhuhuu.....
So....apa nak buat ni.....

Dear rose....
If you want to success....
Do not care how bad it will hurt...
Tapi sebenarnya ia tak la menyakitkan....
How tired you will get....
Kadang2 memang tired....
The important is what the result is......
Hahhhh....
The result yang kau inginkan kan......
Do it right now.....
Go go go....Chaiyok rose.....

Huhhhh.....malasnya nk study nih.....:(

No comments:

Click Me...Click You (^_^)